پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

فوايد تردميل

معرفي و فروش انواع تردميل در برندهاي مختلف توسط هايپرجيم

فوايد تردميل

۵ بازديد

اولين دليلي كه مردم تردميل را براي ورزش انتخاب مي‌كنند، راحتي است. تردميل به شما اجازه مي‌دهد حتي در هواي برفي و باراني، خيلي سرد يا خيلي گرم،‌در زمان طوفان و تاريكي،‌بدويد.

با تردميل ديگر در ترافيك سنگين شهري وقت‌تان را براي رسيدن به باشگاه ورزشي هدر نمي‌دهيد. مي‌توانيد در هر زماني از روز، چه صبح‌زود و چه آخر شب ورزش كنيد. دليل ديگري كه به‌خصوص براي خانم‌ها اهميت‌ دارد،‌ ايمني است زيرا با حوادث غيرمترقبه خارج از خانه، مواجه نمي‌شوند. هنگامي‌كه روي تردميل ورزش مي‌كنيد، مي‌توانيد همزمان تلويزيون تماشا كنيد، تلفني با دوستانتان صحبت كنيد و يا به موسيقي دلخواهتان گوش دهيد. همچنين مي‌توانيد با يك چشم مراقب كودكتان باشيد و با چشم ديگر مراقب غذاي روي اجاق گاز . مي‌توانيد همزمان منتظر باشيد تا فايل مورد نظرتان از اينترنت،‌دانلود شود،‌مي‌توانيد در مورد خود و مشكلات‌تان فكر كنيد و يا ليست خريد هفتگي‌تان را تهيه كنيد.

دليل ديگري كه افراد تردميل را ترجيح مي‌دهند اين است كه بدون آماده‌سازي زياد قبلي مي‌توانند در هر زمان از روز كه دوست داشتند با تردميل پياده‌روي كنند و يا بدوند. همچنين براي افرادي كه ترجيح مي‌دهند در خلوت خانه‌شان و به‌دور از هياهوي بيرون ورزش كنند، تردميل يك انتخاب ايده‌آل است.

امروزه،‌تردميل‌هاي مدرن‌، برنامه‌هاي پياده‌روي و دويدن متنوعي را با استفاده از تغيير دادن شيب‌ و تغيير دادن سرعت دستگاه، ايجاد مي‌كنند تا يك ورزش موثر انجام داده باشيد و به تناسب اندام برسيد. تردميل‌هاي مدرن،‌با استفاده از كنترل ضربان قلب شما به‌صورت مداوم، به شما اجازه مي‌دهند تا ورزش خود را به يك ورزش علمي و موثر تبديل كنيد. يك عملكرد ويژه اين تردميل‌ها اين است كه با توجه به ميزان ضربان قلب شما سرعت خود را كم‌وزياد مي‌كنند تا به سيستم قلب و عروق شما فشار زيادي وارد نشود. همچنين صفحه تردميل از جنسي است كه برخلاف آسفالت و موزاييك از آسيب‌هاي وارده به پا جلوگيري مي‌كند.

● چه كساني نمي‌توانند از تردميل استفاده كنند؟

تنها گروهي كه نمي‌توانند از تردميل استفاده كنند افرادي هستند كه دچار مشكلات استخواني و مفاصل در پا هستند. به‌دليل فشاري كه در هنگام دويدن يا پياده‌روي به پاها وارد مي‌شود افرادي كه پايشان آسيب ديده است يا مفاصل آنها خشك است، ورم دارد يا درد مي‌كند نبايد بر روي تردميل پياده‌روي كنند. بنابراين تردميل براي تمامي افراد ديگر مناسب است. حتي افرادي كه بيماري‌هاي قلبي دارند نيز مي‌توانند از تردميل استفاده كنند البته قبل از شروع ورزش با تردميل، حتما بايد با پزشكشان در مورد حداكثر شدت دويدن و ضربان قلب مجاز مشورت كنند. تردميل حتي مي‌تواند براي بازتواني افرادي‌ كه دچار سكته مغزي و در نتيجه ضعف عضلات شده‌اند،‌مورد استفاده قرار گيرد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.